Inlägg 11

Nu är jag klar med mitt arbete. Jag tror att jag har lärt mig mycket, jag har fått mer inblick i hur det kan vara att ha en ätstörning men jag har också fått fundera en hel del. Jag tror att det är det som man lärt sig mest av. Alla smarta kommentarer får en att fortsätta fundera och att ändra och utveckla sina synpunkter. 

Det har varit kul och annorlunda att redovisa i bloggformat och jag hoppas att även betyget kommer att bli lika kul, haha. Nu ska jag fortsätta att kämpa vidare i skolvärlden men först väntar ett härligt sommarlov på mig!

Hejdå så länge!
Ebba

Kommentarer
Postat av: Anders

Kul att du gillade redovisningsformen. Din blogg har varit intressant att läsa och du kommer säkert att bli nöjd med betyget.

2010-05-31 @ 11:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0